Setmana del 8 al 12 de juny - M'AGRADA...

Hola a tots i totes!!!!

Una setmaneta més amb vosaltres. 😍

Durant aquest llarg confinament, com vosaltres, també he intentat buscar i trobar moments per fer allò que més m'agrada. Hi ha coses que he pogut fer i d'altres que estic desitjant fer.

Avui la proposta és la següent: escriure sobre allò que ens agrada fer.

Si cliqueu en el meu avatar trobareu el meu "M'agrada..." perquè us serveixi de mostra.

Vosaltres haureu de fer un de semblant, explicant, amb oraciones senzilles i curtes, tot allò que us agrada  i posar una foto del que més.
Animeu-vos a fer-lo en un document word. O si ho escriviu a mà, amb bona lletra i presentació perquè s'entengui molt bé.

✅ La data límit d'entrega és el divendres 12 de juny

✅ Recordeu fer bona presentació i seguir les instruccions.

Cliqueu el meu avatar
👇

Comentaris