Com esteu?

Hola!!!

Aquesta entrada al bloc m'agradaria que fos un petit o gran espai per parlar i comentar com estem, com ens sentim i com portem tota aquesta situació tan "estranya".
M'encantaria poder llegir-vos i saber de vosaltres en els comentaris d'aquest post. Què feu? Com passeu els dies? Quina cançó us agradaria sentir? La podríem posar al bloc com feiem a la classe. I totes aquelles coses que vulgueu compartir amb la resta de companys!

Recordeu dir qui sou abans d'enviar el comentari.

Començaré jo per trencar el gel

⇩⇩ COMENTARIS ⇩⇩




Comentaris

  1. Doncs jo al principi passava els dies tranquil·la, gaudint del descans per uns dies. Després vam començar a veure que la situació s'allargaria i ens havíem de posar les piles. Va ser una miqueta complicat fer rodar l'engranatge d'aquesta nova manera d'ensenyar, però amb la vostra col·laboració (i la dels pares) va sortint tot molt bé.

    Hi ha dies que he estat més nerviosa i amb molta feina, i hi ha dies que els gaudeixo una miqueta més, i intento fer allò que m'agrada i relaxa: llegir, veure pel·lícules...

    Els dies que no he d'anar a comprar, de vegades, surto a fer un passeig amb les meves filles o sola. M'agrada sentir el sol a la cara, ja sabeu que la primavera és la meva estació de l'any favorita. I tot i que amb la mascareta és difícil sentir el sol, m'agrada la sensació d'estar a fora i caminar per carrers o llocs on hi ha poca gent.

    Sabeu què? Aquests dies he gaudit del cant dels diferents ocells mentre caminava pel carrer, mai els havia sentit com ara, el soroll dels cotxes no em deixaven. Aquestes setmanes la natura, ha gaudit sense nosaltres pels carrers.

    Però bueno, ara ja tinc ganes de tornar a la normalitat, i de veure-us i poder xerrar i riure amb vosaltres. Us trobo a faltar també.

    Us envio un petó molt gran!!!!!
    Mònica

    ResponElimina
  2. Hola Mònica, companys i companyes. Sóc l' Arnau.
    Jo també us trobo molt a faltar a tots. Tinc ganes d' anar a la classe i poder veure-us. Jugar al patí, fer mates, educació física i tutoria.
    Aquí a casa hi ha dies de tot, no sortim tots el dies, pero quan ho fem anem amb patinet o bici i hem anat un dia al bosc.
    Jugo molt amb el meu germà i també em barallo ;)
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arnau, què bé llegir-te i saber de tu per aquí. Ara, les estonetes que podem sortir al carrer, segur que les gaudeixes moltíssim. Anar al bosc és una fantàstica idea, i el llibre del "Manolito" molt divertit.
      M.

      Elimina
  3. Hola a tots i totes jo aquests dies faig moltes coses, una del les coses que faig és mirar la tele i llegir, anar a la montaña , anar al meu pati a fer volteretes, i sobretot he après què és estar dos mesos tancats a casa.
    També he descobert, que com som la clase dels mags i magues, he començat a llegir i mirar les pelicules de Harry Potter i ara se més coses sobre la magia. Cuan vaig a la montaña oloro l'aire de la natura que magrada molt i m'ho passo molt bé. Cuan vaig a el meu pati a jugar, a vegades invito a les meves cosines que viuen a el meu costat i jugo molt. He apres que a casa tambe es pot jugar be i pasar-s'ho be i és molt xulo. En aquesta cuarentena he descobert una cançó que es diu Lego House i que canta l'actor que interpreta el Ron Wesly de la película de Harry Potter, també la canta Ed Sheeran. A vegades us puc veure per video trucada però no a tots i totes us vull tornar a veure i us trobo molt a faltar i espero que us estigueu divertint a la cuarentena.
    Abans de marxar us vull recomenar un video per els que els agrada Harry Potter per la cuarentena que es diu "cuarenta en howarts".
    Espero que us ho esteu pasant molt be en aquesta gran cuarentena, us trobo afaltar, adeu.
    Ariadna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé Ariadna que hagis trobat moltes formes d'omplir el temps, i sobretot, quin aprenentatge tant gran haver aprés a quedar-nos a casa 2 mesos, abans no ens ho haguem imaginat mai. Et dono la benvinguda al món del Harry Potter, miraré el video que dius.
      M.

      Elimina
  4. Hola a tothom sóc la Gisela jo aquests dies estic fent moltes coses com per exemple fer deures, esport, llegir, veure la tele, cuinar, jugar amb el meu germà, i alguns dies veiem per la nit el programa del canal super 3,camins per anar a L'escola. També els diumenges fem tardes de cine, veiem pelis i mengem crispetes 🍿. Ja començo a tenir ganes de tornar a l'escola i veure-us a tots vosaltres..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guau Gisela, quantes coses fas!!! Què bé! Me n'alegro, i sobretot que tinguis tantes ganes i energia per fer-les, fantàstic! A mi també m'agrada menjar crispetes quan miro una pel·lícula interessant.
      M.

      Elimina
  5. Hola Mónica sóc l'Aleix, jo estic molt bé aquests dies sempre surtu amb el meu pare de 13:00 a 14:00.
    Surtu al bosc sempre que vaix amb el meu pare.També cada dimarts i dijous faix futból.
    Espero que estiguis bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé Aleix, me n'alegro que vagis fent cosetes que et mantinguin actiu i ocupat! Jo estic molt bé, gràcies. Espero que tú també. Una abraçada.
      M.

      Elimina
  6. Hola soc l'Ernest. Com esteu? Espero que molt bé. A veure si ens tornem a veure d'aquí poc. Aquests dies estic aprenent a cuinar molt, fent esport, nedant i mirant pelis de quan els meus pares eren petits i m'agraden molt. Aquest estiu aniré als campaments de MasterChef per aprendre a cuinar perquè he descobert que m'agrada molt. Una abraçada!!

    ResponElimina
  7. Uoooohhhhh Ernest! Què guai!!!! Me n'alegro que hagis trobat una nova afició, i que puguis anar a aquests campaments. Després ens hauràs de cuinar, eh!!!!! A veure si algun dia podem veure'ns. Un petó.
    M.

    ResponElimina
  8. Hola soc el Marcel. Espero que estuigeu bé, jo el que faig aquests dies es cuinar, jugar amb el meu germa, jugar al Fortnite i fer English. e apres a cuinar pastis de fortmatge, mandonguilles des de 0. per apendre mes veig master chef USA.

    Ting ganes de anar a l'escola.
    Marcel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno, Marcel, què entretingut estàs, molt bé! A mi m'encanten les mandonguilles i el pastís de formatge... potser algun dia puc tastar els teus plats. És fantàstic que durant aquest temps feu allò que us agrada. Un petó.
      M.

      Elimina
  9. Hola a tots soc l'Oriol i us explicaré que faig aquests dies:
    a vegades la meva mare em posa mates, un dia vem redescobrir un joc que teniem d'ADN i vem fer experiments amb allò i em va ensenyar a llegir l'ADN i l'ARN; va ser genial!!!�� ahir el meu pare i jo vem reconstruir un estadi de bey blade que anava malament (que haviem fet nosaltres fa temps). Aquests dies mhe quedat viciadissim a saint seya (los cavalleros del zodiaco), m'encanta!!!!!I m'he llegit els 28 comics i he vist uns quants capitols dels dibuixos��.
    adeuuu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Oriol! Jo quan era petita hi havia una sèrie a la tele que es deia així, no sé si serà la mateixa. Recordo que m'agradava molt. T'animo també a llegir més enllà dels còmics, hi ha novel·les que de ben segur, també poden atrapar-te. Un petó.
      M.

      Elimina
  10. Hola a tots soc el Gerard, aquests dies a casa els porto bastant bé. Estic molt entretingut, jugo em el m,eu germá a moltes coses a fora de la casa, a dintra...llegeixo ja vaig per el llibre dos de futbolissimos!! faig deures...veig la tele....em banyo a la piscina. estic bé. pero tinc moltes ganes de veureus i d´anar a classe i fer educacio fisica mates....jugar al pati...tambe cuino bastant em la mare, fem repostreria i l´ajudo a fer dinars...sopars... molts anims a tots ja queda poquet! una abraçada a tots
    Gerard

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé Gerard!!! M'encanta llegir com passeu el temps i sobretot com compartiu amb els de casa. Tot aquest temps el recordareu sempre!!! I tot i què hi hagi moments d'avorriment o cansament, és genial anar fent coses diferents.
      Un petó.
      M.

      Elimina
  11. Hola Monica soy la Ainara me alegro de que esteis todos bien..
    Por fin he podido ver a mis abuelas con mucho cuidadoo eso si , nosotros estamos bien ,esto es una forma diferente de aprender y hacer cole ,estoy aprendiendo mucho con todo lo q nos mandas para hacer de trabajos mi herhermano mayor me da clases y asi de paso el tambien aprende para ser profe estoy muy contenta contigo como lo estas haciendo animo q pronto nos veremos tengo ganas d.vernos todos,yo he aprendido a cocinar con mi madre y hermano mayor comida vegana ,y sabes q los animales no se les hacen mal comiendo asi y esta buenisima ,tambien pinto cuadros y salgo con mi cometa yyyy mi madre y yo hemos organizado toda l casa ,un beso muy grande

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada